EHBOnline Veelgestelde vragen

Op deze pagina staan alle veelgestelde vragen bij EHBOnline.nl. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op! We helpen u graag.


Kan ik een product retourneren of ruilen?
Dit is afhankelijk van het product en de status van de verpakking. Uiteraard kunnen wij steriele producten die geopend zijn, niet retour nemen. Neem even contact met ons op voor de mogelijkheden.

Hoe meld ik mijn retour aan?
Dit kunt u doen door via e-mail contact met ons op te nemen.

Welke retourmogelijkheden heb ik?
U kunt het product, na contact met ons, retour sturen via PostNL. Of bij ons in de winkel afgeven. 

Kan ik een deel van mijn bestelling retourneren?
Uiteraard! U kunt ieder product uit uw bestelling los van elkaar retourneren. 

Krijg ik mijn geld terug voor een geretourneerd product?
Afhankelijk van het product en de verpakking. U begrijpt dat ons vak maatwerk is, neem daarom even contact met ons op. 

Hoeveel kost bezorging?
Bezorgen kost standaard € 7,25 excl. BTW. Tot een bestelling van €125,- excl. BTW.
Bestellingen vanaf € 125,- worden kosteloos verstuurd en bezorgd. 

Kan ik een dag voor de bezorging kiezen?
Dit is makkelijk aan te geven tijdens uw bestelling.

Waar is mijn pakketje?
Als uw pakket is aangemeld bij PostNL, ontvangt u zo snel mogelijk een Track & Trace code. Via deze code kunt u uw pakket volgen.

Via wie wordt mijn pakket verstuurd?
Onze standaard koeriersdienst is PostNL.

Wat als ik mijn pakket niet heb ontvangen?
Staat bij de Track & Trace code dat het pakket afgeleverd is, maar klopt dit niet?
Controleer het besteladres. Klopt dit ook? Neem dan contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Dit is natuurlijk mogelijk. U kunt uw bestelling ophalen bij een PostNL punt, of bij ons in de winkel.

Waar kan ik mijn factuur vinden?
Uw factuur is op meerdere plaatsen te vinden:
De factuur wordt altijd verzonden via het opgegeven e-mailadres als bijlage.

Heeft u een account?
Dan staat de factuur ook tussen de bestellingen in uw account.

Wat is jullie rekeningnummer?
Ons rekeningnummer is NL14 RABO 0377 6904 49 T.N.V. MF Medical B.V.

Vermeld bij het betalen altijd uw naam en ordernummer.

Op welke manieren kan ik betalen?
Tijdens uw bestelling kunt u kiezen voor meerdere manieren van afrekenen.
Hierbij kunt u kiezen uit iDEAL, vooraf overschrijven of achteraf overschrijven, afhankelijk van uw account type. 

De betaling is mislukt of geweigerd, wat nu?
Dat is vervelend, we kijken graag even met u mee. Neem tijdens kantooruren telefonisch contact met ons op, dan kijken we wat we kunnen doen.

Bestellingen vanuit het buitenland
Heeft u een bedrijf buiten Nederland? Dan kunnen wij een 0% factuur maken voor u. Hiervoor hoef u alleen uw VAT nummer in te vullen bij de check-out of het aanmaken van uw account. 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellen kan via onze webshop, via e-mail of telefonisch.

Het bestellen via de webshop hebben we zo makkelijk mogelijk gemaakt. Door eerst de gewenste producten in uw digitale winkelmandje te doen en vervolgens naar dit winkelmandje te gaan, kunt u stap voor stap de bestelling voltooien.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Een bestelling wijzigen kan alleen als deze nog niet is aangeboden bij PostNL. Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen we u graag! 

Is mijn product op voorraad?
Ieder product heeft een eigen productpagina met alle uitleg over het product. Op deze pagina is ook te zien of het product in voorraad is.

Als uw product niet voorradig is, bestellen we deze zo snel mogelijk voor u. 

Wat als er een deel van mijn bestelling niet op voorraad is?
Het kan natuurlijk zijn dat niet alles op voorraad is. In dat geval nemen we even contact met u op om samen tot de beste oplossing te komen.

Hebben jullie een laagsteprijsgarantie?
Nee. We staan namelijk volledig achter de service die we geven. Om aan de beste service te blijven voldoen, stunten we niet met de prijzen.

“Ik heb product X vorige keer goedkoper bij jullie besteld!”
Dit kan helaas gebeuren. De prijzen van onze producten kunnen maandelijks, wekelijks of dagelijks veranderen. Dit op basis van verschillende factoren zoals de inkoopprijs en onze leveranciers. 

Krijg ik als zakelijke klant korting op mijn bestellingen?
Het is aan te raden om een account bij ons aan te maken. Via uw account zijn er inderdaad mogelijkheden om kortingen te krijgen in verschillende categorieën. We kunnen natuurlijk ook altijd een offerte voor u uitbrengen. 

Kan ik een product bestellen buiten jullie assortiment?
Dat is volledig afhankelijk van de wensen en het product. Neem hiervoor contact met ons op.

Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
Dit kan natuurlijk gebeuren! Neem snel contact met ons op, dan kijken we samen hoe we het oplossen. 

Logo EHBOnline.nl

Je wordt doorgestuurd

Je wordt doorgestuurd naar een andere pagina.