EHBOnline Bestellen
Op deze pagina staan alle veelgestelde vragen over het bestellen bij EHBOnline.nl Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op! We helpen u graag.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellen kan via onze webshop, via e-mail of telefonisch.
Het bestellen via de webshop hebben we zo makkelijk mogelijk gemaakt. Door eerst de gewenste producten in uw digitale winkelmandje te doen en vervolgens naar dit winkelmandje te gaan, kunt u stap voor stap de bestelling voltooien.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
Een bestelling wijzigen kan alleen als deze nog niet is aangeboden bij PostNL. Neem contact op met onze klantenservice, dan helpen we u graag!
Is mijn product op voorraad?
Ieder product heeft een eigen productpagina met alle uitleg over het product. Op deze pagina is ook te zien of het product in voorraad is.
Als uw product niet voorradig is, bestellen we deze zo snel mogelijk voor u.
Wat als er een deel van mijn bestelling niet op voorraad is?
Het kan natuurlijk zijn dat niet alles op voorraad is. In dat geval nemen we even contact met u op om samen tot de beste oplossing te komen.
Hebben jullie een laagsteprijsgarantie?
Nee. We staan namelijk volledig achter de service die we geven. Om aan de beste service te blijven voldoen, stunten we niet met de prijzen.
“Ik heb product X vorige keer goedkoper bij jullie besteld!”
Dit kan helaas gebeuren. De prijzen van onze producten kunnen maandelijks, wekelijks of dagelijks veranderen. Dit op basis van verschillende factoren zoals de inkoopprijs en onze leveranciers.
Krijg ik als zakelijke klant korting op mijn bestellingen?
Het is aan te raden om een account bij ons aan te maken. Via uw account zijn er inderdaad mogelijkheden om kortingen te krijgen in verschillende categorieën. We kunnen natuurlijk ook altijd een offerte voor u uitbrengen.
Kan ik een product bestellen buiten jullie assortiment?
Dat is volledig afhankelijk van de wensen en het product. Neem hiervoor contact met ons op.
Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
Dit kan natuurlijk gebeuren! Neem snel contact met ons op, dan kijken we samen hoe we het oplossen.